Computer Graphics Lab


Forum Computer Graphics Lab Strona Główna -> Galeria -> Tomasz Szela IV Semestr Informatyka Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Tomasz Szela IV Semestr Informatyka
PostWysłany: Wto 16:57, 14 Mar 2006
tomek238

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBIN





Witam.
Poniżej zamieściłem linki do 3 moich prac wykonanych w 3dsmaxie prezentujących kostki lodowe, kosmos oraz felge samochodową.

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:59, 14 Mar 2006
Jerzy Chodor
Administrator

 
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Bardzo się ciesze, że zarzuciłeś te pracki do Galerii . Jak na Twój poziom, i taki mały kontakt ze środowikiem 3D masz naprawde bardzo dobre warunki do kreowania tego typu grafik ! Oby tak dalej.. kontynuuj nauke ... Odkrywaj ten świat i magię jaką ze soba niesie ..
To jest coś naprawdę pięknego ..

Pozdrawiam .. i zycze owocnej pracy i świetnych grafik !

J.Ch


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:09, 14 Mar 2006
Falcrum

 
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jawor





No całkiem ładnie =) Jesli rzeczywiscie sa to Twoje "poczatki" z 3D to musze przyznac, ze nieźle Ci idzie : )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:54, 16 Mar 2006
tomek238

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBIN





Ahoj Smile Stworzyłem coś na podobieństwo kostki rubika Smile
Pozdrooo ekipa CG_Lab Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:48, 17 Mar 2006
Jerzy Chodor
Administrator

 
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5





Teraz tylko dobrac dobre teksturki, shadery .. oraz dobre oświetlenie Smile I będzie świetna praca! Oby tak dalej Smile

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:44, 17 Mar 2006
tomek238

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBIN





Smile Spoko a co to za tajemnicze shadery ??? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:25, 18 Mar 2006
Falcrum

 
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jawor





Shader to krótki program komputerowy, często napisany w specjalnym języku (shader language), który w grafice komputerowej 3D odpowiada za cieniowanie obiektów.

Pozwala na dużo bardziej skomplikowane modelowanie oświetlenia i materiału na obiekcie niż standardowe modele oświetlenia i teksturowanie. Jest jednak dużo bardziej wymagający obliczeniowo i dlatego dopiero od kilku lat sprzętowa obsługa shaderów jest obecna w kartach graficznych dla komputerów domowych. Wcześniej, shadery stosowane były w niektórych fotorealistycznych rendererach (np. Renderman), gdzie grafika nie jest generowania w czasie rzeczywistym.

Źródło - wikipedia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:23, 20 Mar 2006
tomek238

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBIN





Ahoj Smile
Poniżej moje własne projekty z zad.domowego Smile

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:50, 20 Mar 2006
Falcrum

 
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jawor





Hej =)

Nio! Jaki systematyczny i dobry uczeń! : P Ladnie zadania domowe - odrobione! : )

Mam małą uwage (konstrutywną jak zawsze Wink )

W pracy z krzesłem, cienie nie "biegną" od rzeczywistej bryły, a nieco dalej od niej. Prawdopodobnie coś"krecileś" z ustawieniami światła. Od tej odległosci cienia od modelu, jest opcja "bias", ktora znajduje sie w kazdych ustawienia świateł w zakładce "Shadow Map Params". Domyslnie ta opcja jest ustawiona na 1.0 i z cieniami nie ma problemow. Mysle, ze powinienes to sprawdzić, choć jestem prawie pewnien, ze krzesło "lewituje" nad powierzchnią i dlatego Cienie nie "dobiegają do nog krzesła ;P. Juz od samych poczatkow staraj sie dostrzegać "pewne anomalnie..." Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:05, 20 Mar 2006
tomek238

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBIN





hehe Smile jeśli chodzi o krzesło, ze światłem dużo się bawiłem, przemieszczałem światło kilka razy w różne miejsca, zmieniałem i zostawiałem i pewnie tak zostawiłem jak widać Smile niezadobrze, ale dzięki za podpowiedź, o której będe napewno pamiętał w kolejnych projektach. A jeśli chodzi o lewitacje krzesła no to masz racje Smile tylnie nogi lewitują a przedni stoją na ziemi Smile noo ale skoro Alladyn miał swój latający dywan ja moge mieć latające krzesło hihi Smile Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:23, 21 Mar 2006
tomek238

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBIN





Siema Smile
Waza zrobiona na podstawie tutoriala i wymodelowana narzędziami do edycji powierzchni Nurbs Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:53, 21 Mar 2006
Gość

 





hmm piekna waza chcialbym taka mieć na chacie:) Tomek sparw aby ona z 3-oj wymiau trafila w moje wece prawdziwa:D ehhehe piekna pracka Wink
PostWysłany: Śro 12:14, 22 Mar 2006
Falcrum

 
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jawor





Trzeba przyznać, ze nieźle Ci idzie =) Brawo

Jak zwykle malutka (konstruktywna) uwaga:
Zauwazyłem, ze ścianka jest bardzo cienka...czy w rzeczywistości taki wazon nie byłby za słaby ? Bałbym sie do niego coś wstawić, np kwiaty, z obawy ze wazonik peknie =P.
Hmm....czepiam sie Razz Oj niedobry jestem, hehehe...

Powodzonka dalej ! ; )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:24, 23 Mar 2006
tomek238

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBIN





hehe Smile robiąc wazon nie patrzyłem się zbytnio na grubośc ścianki, no może lekko powinien być grubszy :> tak pozatym to bardzo twarda porcelana "nie pekająca" Smile hihi
Joł Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:46, 24 Mar 2006
tomek238

 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBIN





Joł poniżej moja ostatnia praca tym razem klawiaturka :> odrazu pisze niektóre literki sa krzywe Very Happy wkońcu je ręcznie ustawiałem hihi -Moja klawiatura w całej swojej okazałości- Czekam na opinie...Pozdrawiam Smile



[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tomasz Szela IV Semestr Informatyka
Forum Computer Graphics Lab Strona Główna -> Galeria
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin